annette-tom.reismee.nl

Inbreker

De weersverwachting voor de dag dat we het hotel verlieten was regen en tegenwind en ... dat kregen we ook. Toch waren er weer lichtpuntjes. Zo bood het fietspad tussen New Romney en Rye een prachtig zicht op de Marshlands, waren de lavendelkoek en hot chocolate met marshmallow dip bij een leuk zaakje van een eigennaar met de naam Knoops, heerlijk en hadden we een ruime en mooie plek op de natuurcamping Freshwinds nabij Ickelsham nog 7km van Hastings verwijderd, toebedeeld. Op deze plek namen we de zware beslissing de reis niet verder naar het westen voort te zetten maar weer terug te reizen. Voor Annette was de verwachte flinke klim bij Fairlight te zwaar en had de heer Knoops gewaarschuwd voor de gevaarlijke verkeerssituatie daar. s’Nachts hadden we inbrekers ... muizen of ratten? Overdag zagen we dat de afvalzak aan gort lag en de inhoud verspreid over onze ruime kampeerplek. Ook zagen een vrolijk grijs eekhoorntje weg duiken, de crimineel.

janneke

haha .... de titel maakte me heel nieuwsgierig . En lavendelkoek heerlijk klinkt dat!